Marmara Adasında Tatil Yaptık

76 / 100

Merhaba sevgili takipçilerim ve müşterilerim sizlere bu yazımda 2020 yılı ağustos ayında Marmara adasında yaşadığımız bir ilişkiden bahsedeceğim.

26.08.2020 günü kısıtlama sonrası tatil yapmak için oğlum hakan ile beraber Marmara adasına doğru yola koyulduk.

Yolda birkaç noktaya uğradıktan sonra akşam saat 19:00 da Marmara adasında idik.

Bir pansiyon bulup 3 günlüğüne kiraladık. Hayatta en çok sevdiğim şeylerden birisi tatil yapıp başka erkeklerle seks yapmaktır.

Gece dışarı çıkıp biraz gezdik eğlendik bir bara girdik ve bir şeyler içmeye başladık.

Karşımızda 3 erkek beni kesiyordu sürekli hakan mevzunun farkına varınca bana bakıp ‘’ yine yaptım yapacağını anne buldun birilerini yine’’ dedi.

Ben adamlara gülümseyince biraz sonra garson yanımıza geldi ve masamıza şampanya servisi yapmak için izin istedi ‘’karşı masadaki beyler gönderdi efendim’’ dedi.

Ben şampanya bardağını alıp onlara doğru kaldırınca 3 ü de masamıza gelip tanışmak istediler.

Bende masaya buyur ettim ve oturdular. Sırayla isimlerini ve yaşlarını söylediler.

Mesut 27, Alparslan 24, Ertuğrul ise 23 yaşındaymış bende kendimi tanıtınca Ertuğrul ‘’ hiç yaşınızı göstermiyorsunuz’’ dedi.

Sohbet muhabbet derken hakan lavaboya gitmek için izin istedi. Bu boşluğu değerlendirmek isteyen mesut ‘’çok güzelsiniz feride hanım sizinle bir gece geçirmeyi çok isterdim’’ dedi.

Bende mesut’ a’’ isteğin kabul edildi arkadaşlarınla beraber pansiyona gideriz’’ dedim.

Hakan lavabodan geldi ben kulağına eğilip ‘’oğlum bu akşam yine grup var hazır ol’’ dedim.

Hakan ise ‘’yine yaptın yapacağını bedava mı ücretli mi’’ dedi. Bende ‘’tabi ki ücretini alacağım bedavaya sen ve beğendiğim harici kimseye vermem’’ dedim.

Daha sonra muhteşem 3 lü ye  ‘’gençler ücretliyim kabul ederseniz pansiyona geçelim’’ dedim.

Gençler hesabı istediler ve ödeyip ‘’hadi geçelim’’ dediler. Pansiyona geldik hakan önde ben ortada mesut, Alparslan ve Ertuğrul arkamdan geliyor arada götümü okşuyorlardı.

Kapıdan içeri girdiğimizde hakan mutfağa doğru gitti bende salona geçtim mesut alparslan ve Ertuğrul da peşimden salona geldiler.

Alparslan ‘’hadi yavrum göster bize kendini’’ dedi bende ‘’ biraz sonra size en güzel Showları yapıp size hayallerinizdeki geceyi yaşatacağım’’ dedim.

Ben diğer odaya geçip üstümü değiştirmek için soyundum iç çamaşırı olarak altıma kırmızı pileli bir tanga ve jartiyer üstüme kırmızı bir sütyen giydim.

Sonra elbise olarak ise mini etek ve bol dekolteli askılı giyip salona yanlarına geçince mesut ‘’ tam bir ateş parçası olmuşsun feride’’ dedi.

Yabancı bir parça eşliğinde striptiz yapmaya başladım mesut Alparslan ve Ertuğrul a hakan da yanlarına oturdu ve ‘’annem nasıl beyler’’ dedi.

Mesut ‘’ anneniz bir ateş parçası süper’’ dedi, Alparslan ise ‘’feride bugün kabul etse evlenirim onunla’’ dedi, Ertuğrul ise ‘’ ben konuşmayı sevmem icraatı severim’’ dedi.

Bu sözler üzerine hakan gençlere ‘’paralar peşin kırmızı meşin’’ dedi.

Hepsinden 1000 er tl aldı ve ben başladım dansı daha ateşli yapmaya biraz dans ettikten sonra askılımı çıkartıp mesuta attım.

Biraz daha dans edip mini eteğimi alparslana attım ve külot sütyen dans etmeye devam ettim.

Sonra sütyenimi çıkartıp ertuğrula attınca mesut Alparslan ve Ertuğrul ellerinde  çamaşırlarım ile yanıma geldiler ve beni okşamaya başladılar.

Biraz sonra mesut oğluma ‘’sende bize katılsana hakan’’ dedi bende kırmızı pileli külodumu çıkartıp hakana attım.

Hakanda külodumu koklayarak yanımıza geldi 4 iri kıyım gencin arasında kalakalmış dans devam ediyordum.

Ertuğrul ellerini omzuma koyup beni aşağı bastırdı yarağını çıkartıp ağzıma verdi.

Sırayla oğlum a dahil hepsine sakso çektikten sonra beni kucaklayıp yatak odasına götürdüler.

Mesut beni ayakta domalttı ve sikini etli amcığıma sokup sikmeye başladı.

Mesut amcığımı sikerken Alparslan ağzıma sikini verip sakso çektiriyor hakan ve Ertuğrul ise siklerini ellerime verdiler.

Bir müddet sonra yatağa geçtik Alparslan yatağa uzandı bende ata biner gibi sikine bindim ve büyük sikini amcığıma alıp zıplamaya başladım.

Ertuğrul ise beni alparslan’ ın üstüne yatırıp arkama geçti Alparslan elleriyle götümün yanaklarını ayırdı ve mor deliğim meydana çıkınca Ertuğrul ‘’bu göt sikilmez mi’’ deyip damarlı büyük sikini kocaman yanaklı götümün mor deliğine sokup sikmeye başladı.

Ertuğrul ve Alparslan beni amlı götlü sikerken hakan da kalın ve uzun sikini ağzıma verdi mesutta bize bakarak sikini sıvazlıyordu.

Alparslan ve Ertuğrul tempoyu artırmaya başlayınca amım ve götüm yanmaya başladı ben ‘’biraz yavaş olun erkeklerim parçalayacaksınız beni’’ dedim.

Ertuğrul ‘’ bu göt sikilmez mi feride seni bir fahişe gibi sikeceğiz’’ deyip omuzlarımdan tutup sert bir şekilde göt deliğimi sikmeye başladı.

Biraz sonra yer değiştirdiler Ertuğrul sikini götümden çıkardı hemen mesut geçti arkama ve hiç vakit kaybetmeden büyük sikini mor deliğime sokup sikmeye başladı.

Mesut birden sokunca sikini göt deliğime ben ‘’ ayyhhh yavaş parçaladın götümü’’ dedim mesut aldırış etmeden pompalamaya devam ediyordu.

Bir müddet sonra mesut Alparslan Ertuğrul ve hakan yatağa uzandılar bende sırtımı alparslana dönüp tuvalete çöker gibi kucağına çöktüm Alparslan damarlı sikini tutup kocaman yanaklı götümün mor deliğine dayadı bende yavaşça içime aldım.

10 dakika falan alparslanın kucağında zıpladıktan sonra mesutun kucağına aynı pozisyonda çöktüm.

Mesutta idi göt sikme sırası ve başladı göt deliğimi sikmeye elleriyle göt yanaklarımı ayırıp alttan alttan sert bir şekilde götümü sikerken mesut bende ‘’ ahh off uhh uvvvv’’ diye inliyordum.

Sonra hakan bana ‘’gençleri bulunca beni unuttun anne’’ dedi ve beni mesutun kucağından alıp kendi kucağına oturttu.

Hemen göt deliğime soktu sikini ve başladı sikmeye Ertuğrul da hemen bacak arama geçip damarlı sikini etli amcığıma soktu ve sikmeye başladı.

Biraz sonra ikiside inlemeye başladılar anladım ki boşalacaklardı. Bende onların arasında inlerken hakan ve ertuğrul bağıra bağıra döllerini amcığıma ve göt deliğime boşalttılar.

Sıra mesut ile alparslanda idi mesut ve Alparslan beni aralarına alıp amlı götlü sikmeye başladılar. o kadar sert sikiyorlardı ki ‘’ahhhh ahhh ahhhhhhhh’’ derken ikiside amımı götümü dölleyip beni o şekilde yatakta bırakıp gittiler. Sabaha kadar 4 posta daha siktiler beni.